Všeobecné smluvní podmínky (VOP)
Tyto Všeobecné smluvní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztah mezi
Provozovatelem a Uživatelem.
Základní ustanovení
Provozovatelem (dále jen “provozovatel”) StartupX služeb (dále jen „služba“ nebo
„StartupX“ nebo “StartupX služba”) je společnost Pitch Deck s.r.o.,, zapsaná pod spisovou
značkou C 133835 u Krajského soudu v Brně, IČ: 192 74 556, případně další společnosti
patřící do skupiny DIGITAL X.
Dalšími společnostmi patřícími do skupiny DIGITAL X se mají na mysli obchodní
společnosti patřící do majetkově propojené skupiny osoby Jarek Mikeš, MSc., a to včetně
dceřiných nebo sesterských společností. Jelikož výčet těchto společností se v čase může
měnit, tak jsou deklarovány pouze takto obecně. Seznam konkrétních společností je
uveden v aktuální podobě na internetových stránkách DIGITAL X nebo je dostupný ve
veřejném obchodním rejstříku.
Uživatel (dále jen “uživatel”) je fyzická osoba způsobilá k právním úkonům nebo právnická
osoba, která s Provozovatelem uzavře Smlouvu. K uzavření smlouvy dojde vyplněním
registrace na stránkách startupx.cz. Registrací služby služby uživatel projevuje souhlas s
těmito Všeobecnými smluvními podmínkami (VOP). Při registraci obdrží uživatel od
provozovatele přihlašovací údaje do své e-mailové schránky. Heslo do služby je možné
kdykoliv dodatečně změnit.
1. Definice služby
a) Naše služba StartupX je určena všem obchodním subjektům, primárně však
podnikatelům v ranné fázi podnikání. Uživatelem služby se stáváte registrací
uživatelského účtu.
b) Služba je navržena jako podnikový systém běžící na cloudovém řešení v rámci
modelu SaaS - Software as a Service.
c) Služba je v základu poskytována zdarma.
d) Službu lze za příplatek rozšířit. Pro zjištění příplatkové ceny je nutné nás
kontaktovat na office@pitchdeck.cz, můžete kontaktovat také naše obchodní
oddělení zveřejněné na stránkách.
e) Vyhrazujeme si právo Vaši registraci odmítnout, pokud uvedete nepravdivé
údaje nebo po změně svých údajů neprovedete jejich aktualizaci.
f) Služba není omezena limity na počet uživatelů, kandidátů v rámci náboru,
kontaktů, úkolů, projektů, faktur, objednávek, výdajů, pohybů na finančních
účtech v rámci multibankingu, počtu souborů a dokumentů, datového prostoru.
g) Služba je zálohována 1 x měsíčně, 1 x týdně a 1 x denně. Poplatek za obnovu se
řídí ceníkem viz. Platba za službu a její příplatky (sekce 3.)
2. Zakázané použití StartupX
a) Zakazujeme používat StartupX k jinému účelu než byl software navržen, zejména
k protiprávním účelům.
b) Zakazujeme provádět penetrační testy či jakkoliv zatěžovat naši infrastrukturu s
cílem vyhledat slabá a citlivá místa systému.
c) U veškerých informací, které do StartupX vkládáte, považujeme za Vaše. Tedy
máme za to, že disponujete plnými právy s těmito informacemi nakládat a
nepoškozujete žádnou další stranu.
d) Naše služba nesmí být využita k šíření nelegálního obsahu či jakémukoliv
protiprávnímu jednání.
e) Je zakázáno zneužívat chyb služby či jakkoliv tyto chyby šířit mezi další uživatele
nebo veřejnost. Chyby doporučujeme co nejdříve nahlásit, formou formuláře
pro zpětnou vazbu.
3. Platba za službu a její příplatky
a) Služba je v základu poskytována zdarma. Obsah základní služby je zveřejněn na
stránkách www.startupx.cz.
b) Službu lze za příplatek rozšířit. Pro zjištění ceny příplatků je nutné nás
kontaktovat na office@pitchdeck.cz. Příklady příplatkových služeb jsou uvedeny v
příloze č. 1 - Ukázka příplatkových služeb. Příplatkové služby se řeší
samostatným smluvním ujednáním, např. Smlouvou o dílo.
c) Vyhrazujeme si právo rozšíření služby za příplatek neposkytnout.
d) Pro platby je využíváno služeb třetí strany tzv. Payment Processora (dále jen
„Zpracovatel plateb“). Zpracování plateb tak podléhá Všeobecným podmínkám a
Zásadám ochrany osobních údajů Zpracovatele plateb. Souhlasíte s tím, že
platby za služby budou probíhat prostřednictvím zpracovatele plateb, který
bude platby zpracovávat a bude vystavovat patřičné účetní doklady. Nad
výkonem ani nad bezpečností zpracovatele plateb Společnost nenese
odpovědnost. Vyhrazujeme si právo opravit nebo nařídit našemu zpracovateli
plateb opravit vzniklé chyby, a to i v případě, že již byla požadována nebo přijata
platba. Zpracovatel plateb je společnost Digital Payments CZ s.r.o.
e) Obnova ze měsíční zálohy je zpoplatněna částkou 10 000 Kč, týdenní zálohy
15 000 a denní 20 000
4. Ukončení služby a zrušení uživatelského účtu
a) Užívání služby můžete kdykoliv ukončit. V rámci ukončení služby nemáte nárok
na vrácení plateb za příplatkové služby ani nemáte nárok na žádné další
kompenzace.
b) Službu ukončíte tak, že pošlete požadavek na e-mail office@pitchdeck.cz. Jakmile
je požadavek vyřízen, dojde ke nevratnému smazání uživatelského účtu včetně
všech dat a souborů. Tyto data budou dostupné maximálně 60 dní v našich
zálohách. Po této době dojde k jejich definitivní ztrátě.
c) Službu můžeme omezit či zrušit, pokud se dopouštíte protiprávního jednání,
porušujete dobré mravy nebo porušujete tyto smluvní podmínky.
d) Službu můžeme vypovědět bez udání důvodu a to minimálně 1 měsíc předem.
5. Škoda a její náhrada, reklamace
a) Neodpovídáme za Vaše jednání vůči třetím osobám a povinnosti dodržovat
právní řád České republiky v souvislosti s užíváním naší služby.
b) Naše služba je závislá na provozu třetích stran a tudíž nejsme schopni
garantovat nepřetržitý provoz.
c) Neodpovídáme za zneužití informací, které jste poskytli třetím stranám. Zejména
pokud jim umožníte přístup do služby StartupX prostřednictvím uživatelských
podúčtů.
d) Data jsou zálohovány, nicméně v základu na tuto zálohu nemáte nárok. Obnova
dat je zpoplatněna. Mějte proto prosím tuto informaci na paměti, abyste mohli
předcházet samotné ztrátě dat.
e) Služba je poskytována zdarma a je v neustálém vývoji. I když se snažíme
pracovat na co nejstabilnějších verzích služby, mohou se v vyskytovat chyby.
Pokud na takovou chybu narazíte, prosím oznamte ji prostřednictvím formuláře
zpětné vazby. Budeme se snažit na co nejrychlejším řešení.
f) Jako uživatel máte právo reklamovat vady na příplatkových službách. Pokud
máte za to, že placená služba neodpovídá sjednané kvalitě nebo podmínkám,
můžete uplatnit reklamaci v souladu se zákonem.
g) Pokud se stane služba nedostupná, můžete nás kontaktovat prostřednictvím
e-mailu office@pitchdeck.cz. Službu pečlivě monitorujeme, proto všechny
výpadky obratem řešíme. Nicméně může se stát, že v konkrétních případech
užití může být část služby nedostupná. V takovém případě nás prosím
kontaktujte, sjednáme nápravu.
h) Prosím berte na vědomí, že neodpovídáme za potíže s naší službou způsobenou
třetí stranou. Například operační systém, Vámi pověřená osoba, nesprávný
zásah, nefunkční technické vybavení, atp.
6. Závěr
a) Veškerá ujednání mezi Provozovatelem a uživatelem se řídí platným a účinným
českým právním řádem.
b) S ohledem na to, že smluvní vztah je zakládán na delší dobu dobu, a po tuto
může dojít ke změnám na trhu či legislativě, vyhrazuje si Provozovatel ve smyslu
§ 1752 z.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, oprávnění tyto VOP v přiměřeném
rozsahu měnit. Nové znění VOP zveřejní Provozovatel na svých WWW stránkách
a uživatel bude na takovou případnou změnu upozorněn e-mailem, a to v
přiměřené lhůtě předtím, než nové VOP vstoupí v účinnost. Uživatel právo
změny VOP písemně odmítnout, a to nejpozději do dne, kdy nastane jejich
účinnost. V případě, že Zákazník změny VOP v této době neodmítne, platí, že se
smluvní vztah řídí novým zněním VOP. V případě, že uživatel změny/nové úplně
znění VOP odmítne, jsou Provozovatel i Uživatel oprávněni příslušný smluvní
vztah předčasně ukončit, a to vzájemnou dohodou či výpovědí. Výpovědní lhůta
v takovém případě činí 2 měsíce od písemného oznámení o změně VOP druhé
smluvní straně.
c) V případě, že jsou tyto VOP k dispozici pro Uživatele ve více jazykových verzích,
přednost česká verze. Provozovatel v takovém případě neodpovídá za
správnost takového překladu.
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.5.2024.
Verze VOP 1.1.0
Příloha č. 1 - Ukázka příplatkových služeb
a) Rozšíření parametrů v kartě kontaktu o další vstupní pole, číselníky, hodnoty
b) Import externích dat (automatizovaný i manuální)
c) Export dat ze systému do zvoleného formátu (automatizovaný i manuální)
d) Automatizace procesů (automatické spouštění akcí při splnění stanovených
podmínek, např. při změně stavu kontaktu vytvoření série úkolů pro tým,
vytvoření PDF smlouvy s výzvou k podpisu přes Bank iD, vytvoření fakturace dle
smlouvy, notifikace manažerů, atp.)
e) Vazba na skripty na míru. Například napojení na API třetích stran, zpracování
jejich dat a dle pravidel spuštění interních procesů v ERP systému.
f) Obnova ze zálohy na vyžádání.
g) Systém záloh (možnost si obnovit zálohu sám dle potřeby).
h) Oddělená verze ERP StartupX na vlastním serveru / hostingu s možností
rozšíření o automatizace, importy a exporty, API. Denní zálohování, maximální
kyberbezpečost.
i) Zapojení umělé inteligence a dalších služeb do systému.
Vaše potřeby si rád poslechne náš ERP projektový specialista.
Bezplatnou konzultaci si můžete domluvit na e-mailu office@pitchdeck.cz nebo
telefonním čísle +420 608 180 873.
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
„StartupX“ nebo “StartupX služba” je společnost Pitch Deck s.r.o., zapsaná pod
spisovou značkou C 133835 u Krajského soudu v Brně, IČ: 192 74 556, případně
další společnosti patřící do skupiny DIGITAL X, která zpracovává osobní údaje
vždy v souladu s platnými právními předpisy tedy s účinností ode dne 25.
května 2018 také v souladu s Nařízením EU 2016/679 (známé také pod zkratkou
GDPR). Prostřednictvím níže uvedeného odkazu na naše webové stránky si Vás
dovolujeme jako subjekt osobních údajů informovat a poučit, co GDPR pro Vás i
pro nás v praxi znamená a vzájemně nám společně ulehčit způsob uplatňování
Nařízení v našem právním vztahu tak, abyste mohli snadným způsobem využít
všech Vašich práv“.
Zaškrtnutím políčka „Ano, souhlasím“ uděluji výslovný souhlas společnosti Pitch
Deck s.r.o. (dále jen „Správce“). V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů nebo
nejasností v souvislosti se zpracováním mých osobních údajů včetně stížností se
lze obrátit na kontaktní osobu Správce pro oblast ochrany osobních údajů, Jarek
Mikeš office@pitchdeck.cz
aby zpracovával osobní údaje, které jsem zadal do tohoto poptávkového
formuláře (jméno a příjmení, název firmy, telefon, email, adresa a další) a to za
účelem vypracování a zaslání nabídky na ocenění mnou poptávaných služeb
směřující k uzavření smlouvy či za účelem kontaktování a nabídnutí vhodného
jiného či upraveného řešení a služeb mnou poptávaných. Tento souhlas je
udělován na dobu 6 měsíců nebo do odvolání souhlasu.
Tímto jsem informován / informována a beru na vědomí, že Správce
shromažďuje a zpracovává výše uvedené osobní údaje na základě tohoto
souhlasu, který mohu kdykoli odvolat. Odvoláním tohoto souhlasu však není
dotčena zákonnost zpracování mých osobních údajů založená na tomto
souhlasu před jeho odvoláním. Odvolat souhlas mohu kdykoli písemně [resp.
zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní adresu Správce], a to bez jakýchkoli
vícenákladů a následků pro stávající anebo budoucí smluvní vztahy mezi mnou a
Správcem. V tomto případě Správce zastaví veškeré zpracovatelské činnosti.
Odvolání tohoto souhlasu však neznamená, že by Správce musel smazat osobní
údaje, které Správce zpracovává pro účel plnění smlouvy uzavřené se mnou.
Tímto rovněž není dotčeno právo požadovat výmaz i těchto osobních údajů,
které se týkají a jsou stále v držení Správce.
Zpracování mých osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však
pro Správce mohou zpracovávat i zpracovatelé, jejichž seznam uvádíme:
digimadi people s.r.o., IČO: 05211280
Digital Payments CZ s.r.o., IČO: 08198357
Osobní údaje zpracovává přímo Správce nebo jiný výše uvedený zpracovatel v
České republice, jenž rovněž poskytuje dostatečné a věrohodné záruky o
technickém a organizačním zabezpečení ochrany mých výše uvedených
osobních údajů. Zpracování mých výše uvedených osobních údajů probíhá v
technicky i fyzicky zabezpečených elektronických informačních systémech.
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země nebo
mezinárodní organizaci.
Osobní údaje mohou být za určitých podmínek zpřístupněny státním orgánům
(soudům, policii, notářům, finančním úřadům apod., v rámci výkonu jejich
zákonných pravomocí) nebo je Správce může přímo poskytnout jiným
subjektům v rozsahu stanoveném zvláštním zákonem.
Jsem tímto informován / informována o tom, že osobní údaje nebudou
použity k rozhodování čistě na bázi automatizovaného zpracování, ani
profilování.
Tímto jsem informován / informována o svém právu požadovat od Správce
přístup k mým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, jejich přenos
popřípadě omezení zpracování.
V případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním
mých osobních údajů se rovněž lze obrátit se stížností na Úřad pro ochranu
osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, email:
posta@uoou.cz, WWW: https://www.uoou.cz
Integrace se společností Google
Společnost „StartupX bude při používání informací získaných z rozhraní Google
API dodržovat Zásady používání uživatelských dat služeb Google API, včetně
požadavků pro omezené použití.
Používáme údaje z kalendáře Google k plánování rezervací a termínů a k
vytváření událostí k úkolům. Každému uživateli vytvoříme jeho vlastní ERP
kalendář do kterého budeme zapisovat data a naopak z něj data přebírat.
Kalendář je vždy použit jen pro konkrétního uživatele, jeho volné termíny jsou
dále zobrazovány v plánování konzultací pro jeho klienty. Systém ERP do
kalendáře propisuje dále termíny jednotlivých úkolů, zpět do ERP jsou
synchronizovány pouze změny časů, nebo přímo smazání termínu. Tyto změny
mohou vidět i další uživatelé, kteří mají daný úkol nasdílen. Data z jiných
kalendářů (nevytvořených aplikací ERP) se nepoužívají pro další uživatele a
mohou být pouze zobrazeny svému vlastníkovi, data z jiných kalendářů nijak
nezpracováváme ani neupravujeme.
Vaše údaje NIKDY neprodáme třetí straně.
Vaše potřeby si rád poslechne náš ERP projektový specialista. Bezplatnou
konzultaci si můžete domluvit na e-mailu office@pitchdeck.cz nebo telefonním
čísle +420 608 180 873.