
f) Jako uživatel máte právo reklamovat vady na příplatkových službách. Pokud
máte za to, že placená služba neodpovídá sjednané kvalitě nebo podmínkám,
můžete uplatnit reklamaci v souladu se zákonem.
g) Pokud se stane služba nedostupná, můžete nás kontaktovat prostřednictvím
e-mailu office@pitchdeck.cz. Službu pečlivě monitorujeme, proto všechny
výpadky obratem řešíme. Nicméně může se stát, že v konkrétních případech
užití může být část služby nedostupná. V takovém případě nás prosím
kontaktujte, sjednáme nápravu.
h) Prosím berte na vědomí, že neodpovídáme za potíže s naší službou způsobenou
třetí stranou. Například operační systém, Vámi pověřená osoba, nesprávný
zásah, nefunkční technické vybavení, atp.
6. Závěr
a) Veškerá ujednání mezi Provozovatelem a uživatelem se řídí platným a účinným
českým právním řádem.
b) S ohledem na to, že smluvní vztah je zakládán na delší dobu dobu, a po tuto
může dojít ke změnám na trhu či legislativě, vyhrazuje si Provozovatel ve smyslu
§ 1752 z.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, oprávnění tyto VOP v přiměřeném
rozsahu měnit. Nové znění VOP zveřejní Provozovatel na svých WWW stránkách
a uživatel bude na takovou případnou změnu upozorněn e-mailem, a to v
přiměřené lhůtě předtím, než nové VOP vstoupí v účinnost. Uživatel má právo
změny VOP písemně odmítnout, a to nejpozději do dne, kdy nastane jejich
účinnost. V případě, že Zákazník změny VOP v této době neodmítne, platí, že se